logo

شرکت تام تلکام

گروه فناوري اطلاعات و ارتباطات تام تلکام. پيشرو در زمينه تکنولوژي هاي روز شبکه
info@tamtelecom.ir
تلفن : 40227951-021
فکس: 40227952-021

یکی از مهم ترین خدمات شرکت تام تلکام در زمینه نگهداری و پشتیبانی از سرویسها و تجهیزات مخابراتی و شبکه است. به دلیل گستردگی فناوری اطلاعات شرکتها ملزم به داشتن متخصصین در زمینه های مختلف شده اند که این به تنهایی هزینه فراوانی را به شرکتها تحمیل می کند. خدمات پشتیبانی مشتریان تام تلکام، با همکاری نیروهای متخصص به صورت مستمر و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای سال به مشتریان ارایه می‌شود.

مشتری مداری:

تام تلکام با شعار مشتری مداری ، این را میداند که برای بقا و رشد حداکثری نیاز به رضایت مشتریان خود دارد و تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مشتریان خود انجام میدهد و پس از انعقاد قرارداد پشتیبانی شبکه با سازمان ، ستاد مراقبت از مشتریان تام تلکام در بازه های زمانی منظم ، فرم نظرسنجی برای مدیر سازمان ارسال میکند تا خدمات پشتیبانی شبکه کارشناسان تام تلکام مورد ارزیابی های کیفیتی قرار بگیرد و این رضایتنامه کتبی ، در گنجینه رزومه های رضایت مشتریان تام تلکام نگهداری میشود.

نگه داری نرم افزاری شبکه:

  • مانیتورینگ کلیه تجهیزات شبکه شامل: (انواع سوئیچ، انواع روتر، انواع مودم، ارتباطات اینترانتی، فایروال، سرورها، UPSها و …)
  • مانیتورینگ انواع سیستم های سروری و کلاینتی و انواع ذخیره سازها و مجازی سازها
  • مانیتورینگ نرم افزارهای داخل سازمان
  • نظارت بر سیاست های دسترسی و ارتباطی سازمان
  • مانیتورینگ مصرف ترافیک اینترنتی و کنترل و مدیریت دسترسی
  • نظارت بر کارکرد آنتی ویروس سیستم ها
  • جلوگیری و برنامه ریزی جهت مقابله با تهدیدات کامپیوتری

پشتیبانی سخت افزار و تجهیزات:

  • تجهیزات شبکه شامل: (انواع سوئیچ، انواع روتر، انواع مودم، ارتباطات اینترانتی، فایروال، سرورها، UPSها و …)
  • پیگیری قطعی فیبرهای نوری و بررسی کیفیت لینکهای ارتباطی با دستگاه OTDR و لیزرهای بسیار پیشرفته با برد بالا و …..
  • انجام خدمات کنترل دسترسی به انواع دیوایسهای شبکه
  • رفع خرابی شامل: (سخت افزاری، نرم افزاری، اکتیو، پسیو، ارتباطی)
  • بررسی نیازهای سازمان برای توسعه شبکه و تجهیزات

مستندسازی و پشتیبانی بر پایه استاندارد TIA و اعلام گزارشات:

کلیه اموری که توسط متخصصان تام تلکام برای شبکه سازمان شما انجام میشود ، بطور کامل ثبت میشود و گزارشات آن طی بازه های زمانی که سازمان تعیین میکند ، در اختیار مدیران قرار میگیرد. کارشناسان همیشه آماده ارائه مشاوره در رابطه با خدمات پشتیبانی شبکه به مدیران سازمان میباشند و در صورت درخواست و نیاز سازمان برای برقراری جلسه مشاوره ، تام تلکام کارشناسان خود را به محل سازمان اعزام میکند تا پاسخگوی نیازها ، سوالات و مشکلات شبکه سازمان شما باشند.

  • مستندسازی نقشه پسیو سازمان
  • مستندسازی ساختار اکتیو سازمان
  • مستندسازی راه های ورودی و خروجی شبکه سازمان
  • مستندسازی دسترسی و آدرس های شبکه سازمان   (IP Planning) و ….
  • ارائه مستندات سازمان به صورت دیجیتال ) فایل (Photoshop – VISIO) و …

بررسی و آنالیز شبکه:

کارشناسان تام تلکام با تهیه نقشه از وضعیت موجود شبکه، کلیه تجهیزات شبکه سازمان را ثبت میکنند و با انجام تست های مختلف، وضعیت سلامت تجهیزات فیزیکی شبکه اعم از کابل ها، سرورها، کلاینت ها و … را مورد بررسی دقیق قرار میدهند و گزارشات آن را به مدیران ارائه میکنند. با توجه به اهمیت بالای سرور در شبکه، کلیه سخت افزارها و سرویس های نصب شده روی سرور مورد بررسی دقیق قرار میگیرند و متخصصان تام تلکام با آنالیز دقیق اطلاعات و داده های موجود ، عوامل مشکلات و اختلالات شبکه سازمان را شناسایی میکنند.

رفع مشکلات و بهینه سازی شبکه:

پس از آنالیزها و شناسایی ایرادات شبکه، کارشناسان تام تلکام شروع به برطرف کردن اختلالات و بهینه سازی های مختلف میکنند. رفع ایرادات سخت افزاری در اولویت بالایی میباشد و تجهیزات معیوب به سرعت تعمیر و یا تعویض میشوند. سرورها و ویندوزهای مجازی با آرایش و چینش صحیح کنار همدیگر قرار میگیرند و مشکلات مربوط به اکتیودایرتوری ، دسترسی کاربران به فایلهای سرور و انواع پالیسی ها متناسب با نیازها و اهداف سازمان مورد بررسی و بهینه سازی قرار میگیرند و تنظیمات مداوم برای تمام عناصر شبکه سازمان شما توسط متخصصان تام تلکام انجام میگیرد.