یکی از مهم ترین خدمات شرکت تام تلکام در زمینه نگهداری و پشتیبانی از سرویسها و تجهیزات مخابراتی و شبکه است. به دلیل گستردگی فناوری اطلاعات شرکتها ملزم به داشتن متخصصین در زمینه های مختلف شده اند که این به تنهایی هزینه فراوانی را به شرکتها تحمیل می کند. خدمات پشتیبانی مشتریان تام تلکام، با همکاری نیروهای متخصص به صورت مستمر و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای سال به مشتریان ارایه میشود.
شرکت تام تلکام در بخش اجرا و فراهم سازی بستر شبکه برای شما فارغ از زمینه فعالیتتان امکانات بهینه ای در نظر گرفته است. این بهینه سازی شامل یکپارچگی نرم افزار، مدیریت اینترنت، مدیریت کنترل، مانیتورینگ سیستم، ایجاد دسترسی منظم و نامنظم، ایجاد امنیت، دسترسی راحت و ارتباط آسوده بین کاربران و مدیریت شبکه می باشد.
یکی از مهم ترین خدمات IT در زمینه امنیت اطلاعات و شبکه است. با توجه به توسعه ویروسها ، باج افزارها ، ورم ها و تروجان ها و وابستگی شرکتها به اطلاعات ، اینترنت و شبکه و یا حتی ارتباطات از خارج سازمان از طریق شبکه های مجازی و فزیکی نیاز به امنیت در این زمینه کاملا احساس می شود. به دلیل گستردگی فناوری اطلاعات شرکتها ملزم به داشتن متخصصین در زمینه های مختلف امنیتی می باشند. در این راستا شرکت تام تلکام با داشتن متخصصین مجرب و توانمند در زمینه های مختلف منجر به کاهش هزینه و بالابردن امنیت خواهد شد.
امروزه ITIL فراگیرترین رویکرد مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در جهان است؛ رویکردی که بهگونهای عملی و نه صرفا نظری، قالبی را برای شناسایی، برنامهریزی و طراحی، ارایه و انتقال، پشتیبانی و بهبود مستمر خدمات فناوری اطلاعات، با تمرکز بر نیازمندیهای یک کسب وکار فراهم میکند.
بر همین اساس مدیران تام تلکام با استفاده از استاندارد جهانی ITIL به پیشرفت شگرفی در زمینه مدیریت فناوری اطلاعات رسیده اند که میتوان با استفاده از این تجربه سازمانها را در بهبود فرآیندهای کسب کار یاری رسانند.
یکی از مهمترین فعالیتهای این مجموعه در زمینه خدمات شبکه، ارائه خدمات مشاوره شبکه و راهکارهای تخصصی و فنی به شرکتها و مؤسسات میباشد، تخصص و دانش شبکه ما یکی از بهترینها در صنعت است.